Sevgili Tadında İstanbul Escort Beril

Pendik Escort 19 Temmuz 2019

Sevgili tadında benimle beraber bir birliktelik yaşamak istiyor musunuz…?

Ben sevgili tadında bir beraberlik olsun istiyorum bunu istediğim için de burada kendimi sizlere tanıtmak istiyorum her ne kadar bire bir tanışmak gibi olmasa bile bilgi amaçlı kendimden bahsetmek istiyorum. Adım Beril 24 yaşındayım 56 kiloda 1,70 boyunda fizik yapım vardır göğüs ölçülerim 85 beden sutyen takıyorum basenler im biraz geniş ve dolgun durur genç seksi bakımlı bir ile görüşmek isterseniz hemen beni aramanız yeterli olacaktır. Sizlere en güzel anlarımı yaşatmak ve daha fazla zevk almak adına kendi isteklerimi de gidermek için bu işi yapmaya karar verdim ve severek isteyerek yapıyorum sizler ile tanışmak hoşuma gidiyor ve tüm bu isteklerimi sevdiğim için yapıyorum.

Sizlerle olan görüşmelerimi öncelikle sizlerin davet ettiği yerleri daha uygun buluyorum ama eğer sizin yeriniz yoksa bir kahve yada çay içerek benim evimde görüşebiliriz ama önce sizi azda olsa tanımam lazım dışarıda sizi görmem lazım ve daha sonra benim evimde görüşüp görüşülmeyeceği için karar vermek istiyorum eğer kararım olumlu olursa zaten ben sizi buyurun benim evime gidelim diye davet ediyorum ve oradan ayrılarak benim naçizane evime geçiyoruz ben aslında çok misafir Perver olarak bilinirim zaten sizleri misafir ettiğim zaman anlayacaksınız sizlere burada ne demek istediğimi.

Benimle görüşmek isteyen kişilerin öncelikle yazdığım bu yazımı çok iyi okumalarını rica ediyorum daha sonra beni arayarak daha fazla çok bilgi alabilirsiniz.Ben İstanbul Escort Bayan olarak sizlere hizmetlerimden bahsetmek istiyorum.özellikle belirtmek istediğim sadece anal yani ters ilişkilerde bulunmuyorum bunu sizlere özellikle belirterek bu konu hakkında bana asla soru sormanızı istemiyorum bu konuda bir defa anlamış olalım başka yapmadığım hiç bir şey olmadığı için birde şartım var bu şartım da kondomsuz ilişkilerde bulunmuyorum bunu zaten her iki tarafın sağlığı için yapıyorum bu konuda zaten anlayışlı olduğunuzu biliyorum sizlere kısaca bu bilgilerimi paylaştıktan sonra yazıma son verirken sizlerden  de telefonlarınızı bekliyorum. saygılarımı  ve sevgilerimi sunuyorum ben Escort İstanbul Beril olarak sizlere iyi günler diliyorum.

Etiket yok

85 total views, 1 today

  

  • Anadolu Yakası Ukraynalı Escort Vera

    Tarafından de 19 Şubat 2019 - 0 Yorumlar

    Dünyanın en şeker ve verimli hatunu olarak erkekleri mükemmel hissettirmeye devam ediyorum. Anadolu Yakası Ukraynalı Escort Vera farkıyla benimle sevişmek isteyen erkekleri tatmin etmeyi sürdürüyorum. Sarışın bir kadın olmamın yanı sıra fazlasıyla ilgi çeken göğüslere ve kalçalara sahibim. Benimle sevişmekten memnun kalan erkekleri ilerleyen süreçlerde çok daha iyi şekillerde tatmin etmeye devam ediyorum. Yani bir […]

  • Bostancı Gecelik Grup Escort Ayda ve Ece

    Tarafından de 13 Ocak 2019 - 0 Yorumlar

    Selam tek bayanla yetinemeyen, daha çok zevk almak isteyen beyler, benim adım Ayda. Arkadaşımla birlikte sizlere Bostancı Gecelik Grup Escort Ayda ve Ece adı altında hizmet sunuyoruz. Daha önce bu şekilde bir birlikteliğiniz olmadığından eminim. Fakat bizimle birlikte olduktan sonra sürekli isteyeceksiniz. Bu kadar da iddialıyız… Bostancı’da kendi evimiz var. Dilerseniz sizleri evimizde misafir ederiz, […]

  • Sancaktepe Bayan Escort Sibel

    Tarafından de 20 Aralık 2018 - 0 Yorumlar

    Sancaktepe’deki tüm beylere selam olsun ben sıcak kanlı escortunuz Sibel. 24 yaşında 168 boyunda 58 kiloda kendine güvenen sıcak kanlı bir bayanım. Görüşmelerimi kendi evimde gerçekleştiriyorum. Seksi severek ve isteyerek yapıyorum bu yüzden ilişkilerim sevgili tadında gerçekleşiyor. Benim farkıma varmak için temizlik ve hijyene önem vermenizi talep ediyorum. Unutulmaz bir gece geçirmek için arayıp randevu […]

  • Bostancı Suriyeli Yeni Escort Selime

    Tarafından de 27 Şubat 2019 - 0 Yorumlar

    Zamanınızın tatlı geçmesini arzuluyorsanız, Bostancı Suriyeli yeni escort Selime ile birlikte kısacık bir beraberlik yaşamalısınız. Bakışlarım, duruşum, 23 yaşındaki bedenimin en can alıcı noktası olan minik göğüslerim, size öyle tatlar ve zevkler sunacak ki, bu zamana kadar neden keşfetmemişim diye kendinize kızacaksınız. Fakat ben Bostancı’ya yeni geldiğim için, zaten keşfetmeniz mümkün değildi. Kızgın kumlardan serin sulara […]

  • Anadolu Yakası Melez Escort Almina

    Tarafından de 26 Şubat 2019 - 0 Yorumlar

    Dünyanın en azdırıcı ve baştan çıkarıcı kadınlarından birisiyim. Anadolu Yakası Melez Escort Almina adıyla beni tercih eden erkekleri baştan çıkarma konusunda son derece başarılıyım. Benimle yatan erkekler ne demek istediğimi çok iyi anlıyorlar. Açıkçası yattığım erkekleri öyle bir boşaltıyorum ki adeta bir yıllık sperm rezervlerini sömürüyorum. Bu kadar arzulanan bir kadın olmak elbette ki kolay […]